找回密碼
 註冊
搜索
查看: 3034|回復: 1

Intel和AMD電腦的省電技術

[複製鏈接]
發表於 25-7-2006 22:42:02 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
其實而家d新cpu都加入左省電技術,個人而言呢d功能係絕對值得用,因為既可以慳電,而且更可以延長粒cpu嘅壽命,而我接觸過嘅朋友屋企裡面部電腦都冇開到呢個功能,以我所知好多人都係自己家裡的電腦用得便算。
" i% N( @8 P1 S, j0 j3 E2 Q! S5 R. F: }2 }: e
Intel嘅叫做(EIST),AMD就有(Cool'n'Quiet),有興趣嘅朋友可以到下面相關嘅網址睇睇~
* {3 b, E3 M3 k' v! w; j( `$ F' V6 b0 [) r) K
Intel            AMD
發表於 27-7-2006 22:04:14 | 顯示全部樓層
咁我有冇開到慳電功能呀?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|歡迎光臨 Julybee Club

GMT+8, 28-6-2026 03:06 , Processed in 0.259936 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表